Seni o kadar iyi anlıyorum ki benimde düşük oldu onun içinde 6 ay hep uğraşmıştık sonra bi mutlu olduk yine olmadı herkes düşükten sonra hemen oluyor dedi ama olmadı 4 ay oldu artık düşükten sonra ister istemez her ay sonunda stresliyim. Her yerde hamile haberi görüyorum üzülüyorum Allah sağlıkla nasip etsin ama stres yapmadan olmuyor cidden bi de kan pıhtılaşması çıktı bende belki de düşük ondan dolayı oldu şimdi olsa tekrar mı sağlıksız olacak kafasına girdim.. off cidden çok zor bi süreç inşallah sağlıklı şekilde nasip eder Allah. Eşimde aksine çok rahat her stres yaptığımda bana kızıyor bu kadar taktığın için olmuyor diye akışına bırak biraz diyor ama olmuyor