birmeleginannesi_ İnan ki okurken o isteğini o hevesini ve üzüntünü hissediyor insan. Nasıl ki sıkıntıları olmasına rağmen bebek sahibi olanlar varsa hiçbir sorun olmamasına rağmen yıllarca bekleyen insanlar var. Bir kere çocuk kaybı başlı başına üzücü yorucu bir durum. Bunu yaşamış olmanız dahi şimdi engel oluyor olabilir. Yaşadığınız üzüntü rahminizi, yumurtalarınızı soğutmuş da olabilir. Bu diyeceklerim yaşlılarımızın dediklerine benzeyecek ama ben denedim ve işe yaradı. Bol baharatlı beslendim, yün bel kuşağı ile uyudum. Forever markasının balık yağını kullandım. Folik asite hamile kalmadan başladım. Sık birliktelik yaşadık. Bir ara polip var dedi Dr. o ara çok daha sık oldu ama nasıl polip var bunu aldırmadan hamilelik olmayacak diyorduk ki bir sabah bulantısıyla 6 buçuk haftalık hamile olduğumu öğrendim. Ve ben bazen 8 bazen 6 bazen 2 ayda regl olan pcoslu bir kadınım. Bir kez gebe kalıp düşük yaptım bir kez de embriyo rahme yerleşemeden düştü. Asla umudunu kaybetme. Kendine zarar vermeyecek kafana yatan şeyleri dene. Saçma diyenler olacak ama aslında senin o an bir şeyler yapmış olmaya ihtiyacın var. Allah bizim ihtiyacımızı bizden daha iyi bilir, ihtiyacın olanı sana en güzel zamanda sunacak buna gönülden inanman dileğiyle.