Asyacata 34+4 ama ultrasona göre 36 haftalık. Biz 4 Ekim tarihini sectik. Tabi başka bir aksilik bir şey karışmazsa. 38+3 olmuş olacak, 38 dolmadan almayalım demişti ama bebiş ileride olunca sanırım sıkıntı görmedi.
Rabiakndk Asyacata benimde sizin gibi önde gidiyor şuan 34 +3 ama 36 çıkıyor ultrasonda kilosu kaç acaba bebeğinizin
Ayce09 Ozlm_31 benim bugün kontrolüm vardı kızım 1 hafta geri çıktı gerilik başladı sanırım korktum ve moralim bozuldu umarım ilerlemez 😢 doktor 2 haftada bir görüyüm sizi dedi
Ozlm_31 Ayce09 korkmayın benim bebeklerimin ikisi de. Geriden geliyor ikizlerde normal dedi doktorum 2 haftayı geçince anormalmiş
Asyacata Rabiakndk kilosu 2700 grdi en son. Sezeryani ben tercih ediyorum. Saglikciyim. Eksileri artıları benim açımdan hesaplayınca sezeryan ağır bastı.
AsyaCngz55 Hhbnhbnjvv güzel güzel gelişimlerini tamamlasınlar da canları ne zaman isterse o zaman gelsinler geç olsun güç olmasın 😅