AsyaCngz55 Hhbnhbnjvv güzel güzel gelişimlerini tamamlasınlar da canları ne zaman isterse o zaman gelsinler geç olsun güç olmasın 😅
Ebus2045 Bizim de bugün gün verdi doktor nasip olursa 2 Ekim’de sezaryan olucam 38+3 oluyor. Doktor 29 Eylül olsun dedi ben 2 Ekim istedim sağlıkla inşallah
Ebus2045 EbruDUNDAR-47 yok canım ama ilk oğlum erken gelmişti 36. Haftada doğum yapmıştım o yüzden erken gelebilme ihtimali var