33+2 deyiz kızımla sezeryan istiyorum ama doktor 39 a kadar bekleyecegım dıyor bebekte ultrasona gore 1 hafta önden gıdıyor yani 39 u beklerse ultrasona gore 40.haftada olcaz suyum gelırde plansız giderim dıye çok korkuyorum.bugun hastahane valızımı hazırladım nolur nolmaz diye bence hepımız hazırlıklı olmalıyız artık☹️