Hayrnnisaors97 benimkide öyle ya bide benim bebeğin eşi aşağıda hareketleri bildiğin böbreklerde flan hissediyorum yani oda çok sert vurması lazım. Valla benim öyle birine yaptirma sansim yok zaten karakter olarakda kimseden pek birsey beklememde istememde onlarin teklif etmesi lazim anca oda cok zor benim ailem istanbulda ben ankarada kayinvalidemlerde sagolsun hem kucuk cocuk hem hamile demiyor daha cok is kitleme derdindeler o yüzden kendim yavas yavas yapabilirsem yapiyorum yapamazsamda kalir dünyanin sonu değil ya doğum sonrasi yaparim 😳 isim düsündunuz mu biz hala karar veremedikte oğlumdada son günlerde karar vermiştik 🤭🤭