Hayrnnisaors97 efelinamoms bende de 23 Ekim görünüyor sizinde mi kızınız olacak acaba ☺️ bende de ağrı çoktu dün korkudan acile gittim ama çok şükür sancı yok sadece bebeğin kilosu fazla şeker den kaynaklı 🤦🏻♀️
efelinamoms Hayrnnisaors97 evet benimde kızım olacak yaramaz şimdiden karnımda yormaya başladı bakalım doğunca neler bekliyor bizi ☺️ oğluma hamileyken bu haftalarda tazı gibiydim herşeyi hazırdı evin temizligini bile yapmistim 34.haftaya kadar çık yani kızımda mümkün değil belim çok ağrıyor çok halsiz hissediyorum kendimi 😔
Ayce09 EbruDUNDAR-47 28 haftadayım çift yumurta 30 kasım görünüyor ama muhtemelen ekim sonu olur erken gelmek istemezlerse 🥰
Ozlm_31 Ayce09 bende 28 haftalik çift yumurta ikizlerine hamileyim 36 haftayı fln bulursa 3 4 Kasım gibi gelirler diye düşünüyorum
Hayrnnisaors97 efelinamoms Benim ki çok hareketli değil ama bel ağrısını kızımı öğrendim öğreneli çekiyorum ev süpürmesi bile eziyet temizliğimi de ailem yardım edecekler sağolsunlar sağlıkla gelsin miniklerimiz ☺️
Ayce09 Ozlm_31 evet o zamanlara denk geliyor sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏾 ağırlaşıcaz dayanabilirmiyiz onlar nasıl olur bilemiyorum 😒
Ayce09 Ozlm_31 hemde nasıl korkuyorum taşıyamam diye valla ağırlaşırım doğum zor olur diye kilomda var zaten
Avril EbruDUNDAR-47 Ekim sonu inşallah daha çantamız hazır değil kıyafetler de yıkanıp ütülenmedi hiçbir şey yapasım yok ayağa kalktım mı karnım semsert oluyor belim ağrıyor bilmiyorum kim yapacak bu işleri 32 deyiz 34 de yapacağım diyorum ama hiç sanmıyorum doğurup geldikten sonra yapacağım bu gidişle 🤣🤣
MerveTeyze Avril kuzum bende 32. Haftadayım çalışabilir raporu için gittim sancı çoktı 2 gün yatıştaydım şimdiden eline geçeni çantana at bence
Bebisannneessi EbruDUNDAR-47 23 Ekim gözüküyor, daha anca eşyalarını aldım, büyük şeylerin alışverişini de bu aralar yapicaz inşallah, hayırlısıyla gelsin bebislerimiz 🌸
Ayce09 Ozlm_31 bu zamanlara geldik çok şükür kendini üzme hiç riski atlattık bi kızım var benim üstelik 3,5 yaşında ilk hamileliğimde vardı stres ama karnımda bişey olur mu diye ikizlerde bütün korkular biarada 😂
Hhbnhbnjvv Ya benim doktorummu yanlis hesapladı acaba 34+1im ekim 18e yazili normal dogum. ama burda haftası benden az olanlar benle ayni gun yada daha erken gunde. Kafam karıstı😂
Ayce09 Ozlm_31 benim bugün kontrolüm vardı kızım 1 hafta geri çıktı gerilik başladı sanırım korktum ve moralim bozuldu umarım ilerlemez 😢 doktor 2 haftada bir görüyüm sizi dedi