Cansu10 yarın kafama takılan şeyleri soracağım. Sınırda olması acaba risk teşkil etmiyor mı. Yani düşme ihtimali var mı o değerin gibi. Yada şunu merak ediyorum bebek çok hareketli olduğu İçin acaba yanış ense ölçümü olmuş olabilir mi? Gibi. Bakalım ne diyecek