Sevtap__ ilk duyunca bende çok üzüldüm ağladım gerçek olcak sandım çok araştırdım ama kimin riskli çıktıysa sağlam doğmuş bebekleri hatta 1/13 riskli olan bile vardı çok sağlıklı bebeği biraz umut oldu bana ama zamanla unutuyo insan kabul ediyo olsa da olur benim bebeğim diyo hele içinde o kıpırtılarını hissedince nasıl vazgeçeceksin ondan şimdi iyikide olmuş diyorum bana bakıp gülüyo sürekli şükürler olsun