Sevtap__ benimde ikili testte 325 çıkmıştı risk oranım sonrasında fetal dna testlerinden yaptırdık eşimin ısrarı üzerine çok şükür bir sıkıntımız olmadığını öğrendik. Değer sınırın üstünde kötü düşünme. Riskli olup sağlıklı çocuğu olan çok arkadaş var burda bile içini ferah tut🙏