Zeynephze 14 aylık kızım var, 11. Ayında hamile olduğumu öğrendim. Hala emziriyorum. İlk 3 ay salgılanan hormonlar sebebiyle düşük riski oluşturur demişti doktorum. Ama progestan da kullanıyordum. 4,5 aylık oğluma hamileyim çok şükür ikisinde de herhangi bir problem yok. Aslında bu cesareti veren İnst tanıştığım Azeri bir kadındı.. hemen hemen aynı hikaye onun kızı 19 aylıkken 2. Bebeği doğmuş ve ikisini birlikte emzirmiş 5 ay. Sonra ilk bebeğini bıraktırmış. Bu da böyle bir örnek olsun size de… tabi ki her şey kontrollü olmalı, her insan bir değil sonuçta..