Evet ama bazı doktor lar da hamilelikte bı evreye gelince bırakılmasını söylüyor bende şuan 11 haftalık hamileyim hamileliğimi 4. Haftamda öğrendim öğrendikten 1 kaç gün sonrada bıraktım ve benim oğlum sürekli meme isteyen bı bebekti zor oldu ama 3 günde biraktirdim süt iciyoruz biraz da içine şeker katıyor ama çok az hafif şekerli olunca anne sütüne benzettigini içtiğini düşünüyorum ayriyetten yemek de yiyor zaten 1.5 yaşında