Blossom tandem emzirme her zaman tartışmalı bir konu olmuştur, ve ek gıdaya geçen çocuk yeni doğmamış sonuçta normal süreçlerde de bir yerden sonra ek gıdaya geçiliyor bunda anormal bir durum söz konusu değil . Bir yaşında bir çocuğun tüketeceği süt belki de yeni doğana bırakmayacak kadar olacaktır bu annenin süt oranına bağlı o zaman da yeni doğan yeterince beslenememiş olacak yani kısacası yeni doğanın sütten başka beslenebileceği bir şey yok ama çoğun alternatifleri var bu durumda olan süt ikisine değil de sadece bebeğe aktarılmalı bnce