Didembyr Aasli-342874 ama hareket ediyor degilmi oturup ayaklarım sandalyeye uzatınca kipirdiyor ama sanki daha usul usul
Aasli-342874 Didembyr evet uzanınca falan dalgalanma gibi oluyor tekme falan atmıyor artık yavaş yavaş hareket ediyor
Didembyr Mrsfly evet yarın son nst var bakalım orada ne çıkacak Allah’tan nst de çok kipirdak oluyor pazar günü sezeryan olucam nasipse
Aasli-342874 Mrsfly olabilir canım bugün iki saatte bir sancım oldu 4 defa sıklaşır diye bekledim ama daha olmadı
BuseVeMinikleri Mrsfly 35+6 🫠 Sancım var düzensiz. Yarın kontrolüm var bakalım ilk defa nst e gireceğim.
_fatmanrymmz Tayyibe42 bende 36+4 bel ağrım var baskı yapıyor bebek doktor geçen hafta kontrol de 2 hafta içerisinde gelebilir dedi, yarın tekrar kontrole gideceğiz bakalım ne diyecek
Melti Ben de 35+6 dayım çok şükür hiç bir sıkıntım yok her şey yolunda gidiyor, ara sıra kasılmalar oluyor ama rahatsız etmiyor fazla, uzun uzun ev işi yaparsam sırtım ağrıyor. İlerleyen günlerde böyle geçer inşallah 🌺