Beyzacglr 35 haftayim ben bebek 36 hafta ile uyumlu ara ara karın ağrısı gibi oluyor birde afedersiniz ishal olmuşum hemen muz yedim kessin diye başına gelen var mı bu haftalarda ishal kızlar
Mrsfly Beyzacglr ben hamileliğimin başından beri ishal gibiyim zaten ama benim işime heldi çümkü normalde kabızlık sorunu olan biriyim. Muz yeme canım muz kabız yapıyor sanılıyor ama aslında ishali tetikler. Patates, leblebi felan ye
Mrsfly Melti aynen benim doktorum asla anlaşılmaz diyor net bi açıklık bişey yoksa milletin doktoru süre veriyor kıskanıyorum 😄
Tayyibe42 Melti bilmiyorumki başindan beri o takip etti herseyimle tahlilleri kilo alimi bebek hareketi karin buyuklugu yani bildigi vardir diyorum
Gulnara25 Kaburgalarım diyorum efendim,kırılmak üzereler artık. Yarın 37 hafta oluyoruz ,bacaklarını sanki sokup sokup çıkarıyor kaburgalarıma …
Melti Mrsfly ben de ☺️ her doktor kendine has valla rabbim iyi doktorlarla karşılaştırsın işini sevgiyle yapan.
Mevagamze Mrsfly aynen bende kıskanıyorum valla canım 😂 ilk kızım da 2 cm açıklıkla 2 ay durdum 41+1 de suniyle aldılar bu paşamda hala dönmedi bizim doktor döner daha diyor
Mevagamze Mrsfly 36+1 olduk bizde kalçadan bacağa vuran bi sızlama oluyor arada regl ağrısı gibi karnımda ağrı oluyor bel desen öyle hepsi var 😂 birde benim oğlan hala dönmedi 🤷🏻♀️
Merveaysem 35+2 yim yarin dr kontrolüm var bizimki gayet rahat heralde içeride henüz bi ağrım sızım vs olmadi gorucez bakalim merakla bekliyorum😁 pozisyon olarak baş aşağıda ama hep göbek deligimin tam ustunde toplanıyor gibi bi tek orasi sert alt karnım yumuşacık anlamıyorum çoğu zaman neresi nerde diye 😁
BadeYaman 35+5 ilk doğumum sezeryan bu hafta başlayan ağrım var uzun süre oturunca sezeryan yeri. Acıyor resmen bunu yaşayan var mı
ahsengl Mrsfly 36+1 son bi kaç gündür hafif sancılarım var sol kasıkta hep gece oluyor ama genelde sırt ağrısı,bel ağrısı ,geceleri uyuyamama ve şişkinlik var ellerim ayakalarım bacaklarım 😅 hamdolsun yine de 🥰