Mrsfly 35+3üz, bebek 37 civarı.. Bel ağrım + regl ağrısı var bacağa vuran.. Doğum sancısı değil… Ama sanırım vücut hazırlık yapıyor 🥺 ki, normalde asla adetken sancı çeken biri değilim ergenliğimden beridir. Bir tek o zaman olmuştu ilk adet görürken ☹️