piemses_annesi Türkiye’nin bu abartma ve cesaretsiz durumunu hiç hiç hoş bulmuyorum, ne kadar basite indirebiliriz diye bakıyorlar
4 bucuk kilo doğanlar var onların hepsinin çatı olağanüstü geniş mi yani
Ayrıca çoğunlukla ekranda gösterilen kilodan daha az çıkıyor bebekler
Neden doktorlar boyleler ben anlamıyorum kadın her çocuğu doğurabilir, tabiyatimiz böyle yaratilisimiz bu bizim her türlü olacak nokta
Ha sağlık sıkıntısı olur o başka, annede hypertansyon, bebekte kalp atışı azalması yada bebeğin sağlığında risk belirmesi vs vs.. zaten sezaryen de bunun için var, hop sezaryen edelim diye değil ki,
Oğlum 3 740 doğdu benim aşırı dar bir vajinam var ilişki de bile oldu bitti acı çekerim, acilmam hiç olmadı 41+6 da doğurdum elhamdülillah ama yinede normal doğum yaptım, suni sancı ile epidural ile, evet sonrasında az komplikasonlar yaşadım içeride çok yaralanmam oldu ama bitti geçti iyileşti hepsi çünkü vücudumun herşeyin üstüsinden gelme kopansyeline sahip ve tıbbi yardımlar çok fazla, 7 kat kesilmekten daha tehlikeli değil normal doğum yapmak
Sağlık sorunu olmadığı sürece doğal doğumu vücudunuza müsaade edin, bedenimiz buna musaid bunun için yaratildik bu şekilde yaratildik
Sezaryen tıbbi bir müdahaledir tedavidir, evet doğumdur çok çok güzel bir nimettir elbette çünkü sağlık sorunu olanlar için son çare olarak kullanabilmesi çok büyük nimettir, her doğum doğumdur her bebek karından çıkar, ama hiç bir zaman sezaryen ve doğal doğum fayda ve süreç açısından aynı olamaz bebeğin doğumu çekmesi, kanala girince ki faydalandığı son işlemler, kadının doğururken ki vücudunun girdiği ve yaşadığı haller, maddi manevi olarak iyiligi faydası say say bitmez,
Ben Fransa’da doğum yaptım gebe okuluna gittim ebelerin doğumu anlatisini bir görseniz hayran kalırsınız kâfir olmalarına rağmen tefekkür edercesine ve son derece güvenircesine öyle anlatıyorlar ki, devlet veya özel asla sezaryen bir alternatif değil onlar için, sadece son çaredir bunu hep dile getirirler, hatta ve hatta 48 saat 3 dk da bir sancı çekmeme ve bitkin olmama rağmen ağızlarından bir kere epidural yapalım demediler benim kendi kendime istememi beklediler.
Çünkü biliyorlar, biz doğuma kabiliyetli olarak yaratildik.
Hakkında ve hakkımız da hayırlısı olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
(Bu arada inşaAllah sezaryen için söylediklerim yanlış anlaşılmaz çünkü asla karşıt değilim, onu Allah’tan gelmiş bir tadavi bir çözüm, büyük bir nasip ve nimet olarak görüyorum o başka, hatta ikizlere hamileyim ve doğumum %90 sezaryen olacak Allah’ın izniyle böyle bir durumda sezaryen gibi bir çareyi bizden öncekilerde olmayıp, bize nasip eden Rabbime şükrediyorum)🌼