peri5860 dediğin gibi bir hafta daha var kuzum bı soracağım doktora ama geçen hafta kontrolde net bir şekilde demişti pazartesi yani bugün son kontrol. Doğumu başlatalım dedi suni ile. Ben kabul etmedim işte :/ bir hafta daha bekleyelim derse tamam dicem. Hoş insan az hissediyor sanki.. gerçekten bebisin gelcegi yok gibi. Bebek Kanalda değil , ağrı sancı yok , açılma yok. Yok Allah yok :) bakalım birazdan gireceğim kontrole