Aysunays Ebruuugunes ben de esimi kıramayip koydum cok istiyor diye ama hala ismine alisamadim.o yuzden yanina sizin de istediğiniz bi isim olsun .ben cok pismanim bir isim daha koymadigima
prenSandprenseSMomy Sevdeeez Olabilir r ben duyduğum beğendiklerimi yazıyorum 🙂daha şuna karar verdm diyemem zaten onu da düşünüyorum kolay olsun dalga konusu olmasun filan diye teşekkür ederim
e_blue_sky_a Tusel Alya, Doğa, Esila, Helin, ipek, mine, öykü…. mine öykü yanyana güzel oluyor. İpek su da güzel olur arkadaşın kızının adı esila rüya o da güzel