Mmnj seymasbal bende başından beri aden lina düsünyrm adenin anlamını arastrdın mı canm bilgin varmı 😇
Yaseminanc Dilek_5 yani benim kendi ismim olmasa kızımın adını Yasemin koyardım ama ben İnci koyacağım ☺️
Sema21_hamza Meva ismi düşünüyorum, fakat yanında bir isim daha istiyorum hafsa aklımda var sizce arkadaşlar meva ismine yakışır isim var mı
Leilani Tusel güzel bulduğum isimler: Işıl Helin İlayda Hazel Sofya Beliz Talia İlay Adelya Feriha Ferah Akça Aksa Nilay Emel Hale Ahsa Sevde İldem
Rabia__q Yagmurozdemir bende kızım olacağını bugün öğrendim en başından beri biliyordum zaten 😘 hissediyordum ismini Yüsra aden koymayı düşüyorum inşallah Allah’ın izniyle ama bir hanım efendi burdan bana bir link attı aden ismi isyan anlamında Allah’a isyan demek olduğu yazıyordu başka hiç bir yerde okumadım o şekilde tedirgin oldum bir bilene sormak istiyorum bende 🤔
BirazbundanBirazondan1 Kızım olacak ismi Bahar Gökçil koyacağız Defne, Hanzade, Belinay, Ayda, Ecrin, Bihter, Selin isimlerinde güzel