Olqa40 Biz kızımıza Lara ismini tercih ettik ama bir çok güzel isimlerde vardı aklımda mesela Humay Merziye Sücayet Şehla Asiman Alisa Aybeniz Minaye
Enas2365 Olqa40 çok mu aradınız bu isimleri 😂😂😂😂 şehla konur mu şaşı diye dalga geçer herkes 😂😂 diğerlerini telaffuz bile edemiyorum
Memuranne2 Tusel yorumlar da isimler hep aynı bende 22 hafta lık olduk aklıma gelince not ediyorum. En son karar vereceğiz. Meriç eda buse beste Sahra şimdilik bunlar ama tam olarak içimize sinen olmadı
Heidihat Tusel Firdevs koymayı düşünüyorum eşim yanına bı isim daha olsun küçük kibar bı isim bakalım ona ne karar vericek insallh hayırlısıyla doğurup isimleri koymayı nasip etsin
2cocukluu-annee Minikperi bence de ya bi kac sene sonra da her sinifta bi kactane lina liya olucak herkes değişik isim koyucam diye ayni ismi koymaya basladi
Bsrnsyy Tusel benim ilk kızım adı Nisay şimdi ikinciye hamileyim 20+2 hala öğrenmedim kız olursa yüsra düşünür ya da aksa erkek için çok alternatifim yok ☺️
Songul-12 İlk gebeliğim şuan cinsiyet belli değil ama kızım olcak gibi hissediyorum olursa ilay mira olucak 💕☺️
Sevgiongun Cinsiyetimiz daha henüz belli değil ama kız olursa Ahsen koymayı düşünüyoruz anlamı çok güzel💕