Yahyaaliannesi Ultrasona göre 18nisan diyor doktorumuz oglusumuz ne zmn gelmek isterse artık 😍 ben kıyafet ola tak herşeyimiz tamam da biberon emzik beşik ve bebek arabamız kaldi🙈
Nurarslan Gamzeeeee tahmini dogum 8mayıs ulyrasona göre fakat 3.sezeryan nisanın son hafta dogar diye düsünüyorum🙏💕💕💕
HazelBaskal Alpveannesi Alp de cok hos onu da dusunduk ama iki yigenimin isminde geciyor diye koymadik adiyla yasasin canim😍🤗
CansuHakanDabakan Bİzimde sat a göre 16 nisan, ama sezeryan istiyorum daha erken olabilir, ultrasona göre de 11 Nisan😍💖😇