Balkizim61 Kimyagercik Bizimde kizimizin tarihi 20 Nisan 😍 Isim bellimi? Neden erken geleceginden süphelisin? ☺
Kimyagercik Balkizim61 zehra hüma koyucaz insallah 🙂 bilmem kizlar geneldr erken gelirya annem bizleridr bi 20 gun once dogurmus ondan heralde kiz anaya ceker diye ddusunuyorum 🙂
fdmozcmn Bizimde 20 nisan görünüyor teyzoşlarıı 😍 ama bir hafta erken gidiyormuş ultrasona göre adımız da ali kemal olucak Rabbim nasip ederse inşallahh 👩👦🤰🏼🙏🏼
Balkizim61 Kimyagercik Serra isminde eminizde yanina bi isim koymakta kararsiziz Serra Beren 🎀❤ en son karar verdigimiz isim ama her an degisebilir ☺
Kimyagercik Balkizim61 nen serra adini cok seviyorum ve cok istedim ancak peltekim r harfini soyliyemiyorum oyuzden esim istemedi 🙂
Gonca0881 Biz de 12 Nisa’n da kavuşcağa benziyoruz bakalım hayırlısı 😍 alışverişe başladınız mı kızlar neler almayı düşünüyorsunuz ben ufaktan aldım bişeyler önümüzdeki pazar da beşik araba falan alıcam hayırlısıyla 🤗
AtaGul Gonca0881 ben bu hafta alışverişi bitirmeyi düşünüyorum çünkü ne zaman Doğum olacak bilemiyorsunuz çocuk bu hırsız gibi ne zaman gelir belli değil 😍
Alpveannesi HazelBaskal benim de dogum nisan sonu mayis basi gibi olicak biz de Alp koymaya karar verdik😁😁hadi bakalim saglikla dogsunlar💕💕
HazelBaskal Alpveannesi Alp de cok hos onu da dusunduk ama iki yigenimin isminde geciyor diye koymadik adiyla yasasin canim😍🤗
ZehranurK Merhaba Nisa’n anneleri 😊😊 bizim de doğumumuz 10 ile 14 nisan da inşallah. Kızım olacak ismini de Fatma İpek düşündük 😊😊
Gonca0881 AtaGul ben ufak tefek şeyler aldım giysi konusunda ama başka neler alıcağmı kestiremiyorum neler alıcam ya da ne kadarlık kaç aylar arası alıcağmı hiç bilmiyorum açıkcası Sudan çıkmış balık gibiyim diyebilirim
AtaGul Gonca0881 Doğum çantasını hazırlayın hazırda bulunsun battaniyeleri hastane çıkışı bezi ıslak mendili banyo için küvet ve malzemeleri şampuanı pişik kremi elbiselerini yıkamak için özel deterjan beşiği alın bebek arabası ana kucağını
pamuksekerinannesi Gamzeeeee Sata göre 15 Nisan ultrasona göre 13 Nisan.. 26+4 te kilosu 1018 gram çıktı plesantam aşağıda 30.hafta bakacak çıkmışmı diye.. Ona göre kesinleşecek normal mi sezeryan mi olcak diye.. Bizde durumlar bu şekilde 🤗