Adelimm 23 nisan dıye konuştuk bızde tabı sımdılık son zamanlarda ne olur bılmıyoruz 🙂 kızım olacak Allah izin verirse inşallah 🙂
Kimyagercik Balkizim61 nen serra adini cok seviyorum ve cok istedim ancak peltekim r harfini soyliyemiyorum oyuzden esim istemedi 🙂
Balkizim61 Kimyagercik Bizde isimde cok kararsiz kaldik anlami güzel isim olsun diye. Serra ismide bolluk bereket demekmis. Ilk kizinin ismini böyle koyan evinde risk cogalirmis dedi bi hocamiz. Beren ismi de osmanlica güclü kuvvetli demek bakalim insallah degismeyiz artik😂😊