pamuksekerinannesi Gamzeeeee Sata göre 15 Nisan ultrasona göre 13 Nisan.. 26+4 te kilosu 1018 gram çıktı plesantam aşağıda 30.hafta bakacak çıkmışmı diye.. Ona göre kesinleşecek normal mi sezeryan mi olcak diye.. Bizde durumlar bu şekilde 🤗
Nurarslan Gamzeeeee tahmini dogum 8mayıs ulyrasona göre fakat 3.sezeryan nisanın son hafta dogar diye düsünüyorum🙏💕💕💕
persephone Bizim de 25 Nisan . Hazırlıklarınız ne alemde kızlar ? Ben hiç birşeye karar verip alamıyorum klasik Terazi burcu olarak 😐😐😐
HazelBaskal persephone valla suan icin sadece anne yani sepet besiklerden aldim kiyafetlerimiz hazir hastane cikisini begenemdim bir turlu😀 epey eksik var da insan karar veremiyor cidden ilk olunca birde sudan cikmis balik gibiyiz😕
husniyealtun Aslinda bende nisan annesiyim 9-10 nisan sat a gore ama dr 38+da alicaz dedi. Martin son haftasi nasipse olacak bizim doğum 🤗🤗🤗
Gonulbzkrt Benim de ultrasona göre 25 nisan ama bakalım ilerledikçe bi tarih verirler doktorlar bence
HazelBaskal Gonulbzkrt bizim de erkek isme karar verebildiniz mi? 😀Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin🙏
Alpveannesi HazelBaskal benim de dogum nisan sonu mayis basi gibi olicak biz de Alp koymaya karar verdik😁😁hadi bakalim saglikla dogsunlar💕💕
Damlamasalmina Bizimde 23 25 nisan gibi tarih olucaak kızım geliyo hazirliklarin cogunu agirlasmadan alma amacli tamamladim sayiliiir
Balkizim61 Kimyagercik Bizimde kizimizin tarihi 20 Nisan 😍 Isim bellimi? Neden erken geleceginden süphelisin? ☺