Krdlnyldrm superstar_00 😘 o kadar mutlu oluyorum ki sizde var dedikçe Rabbim sağlıklı sıhatli nasip etsin inşAllah 🤲🏻🤍
Krdlnyldrm ilkmommylikheyecani çok teşekkür ederim canım bakayım pazartesi kan sonucum nasıl çıkacak ❤️🥰
ferhpnar 1prensesannesi__ oyy kuzum benim. Benim oğlum da öyle sürekli bebek istiyor anne karnında bebek var hastaneye gidecez çıkaracaklar minnacık diyor
1prensesannesi__ ferhpnar yaa kiyamam hissediyo demek onlar nasip iste Rabbim herseye bi sebep cikariyo 🥰
1prensesannesi__ Temmuzmucizesi26 bende goruyoum resimde golge gibi ama ciplak gozle pembelik gorunuyo
1prensesannesi__ Krdlnyldrm ben hastanedeyim sira bekliyorum burasi bayqgi kalabalikmis haftasonu doye heralde
1prensesannesi__ Krdlnyldrm ay hadi insAllah kan verdim 45 dk oldu bakalım bi bu kadar sonra sonucum cikar artık 🥰
1prensesannesi__ YncaY ay yok cok sira vardi tam 22.00da kan verdim yarim saate cikmazsa eger ancak gece 12 de cikar
Cambardak__ Ahh daha öncede konuştuk hemen hemen aynı günlerde bat tarihimiz inşallah hamilesindir canım 🤗 ben test yapamadım daha belirtimde yok açıkçası senin varmiydi belirtin
1prensesannesi__ Cambardak__ bas donmem oluyo 2 gundur tok karna bas donmesi bide koku hassasiyeti ama bulanti degil o kadar baska bi belirtim yok benim ilk gebeligimde de sadece bas donmem vardi 4. Aydan sonra doguma kadar bulanti cektim insallah bu oyle olmaz 5 ay az degil cunku 🤭
1ciftyesilgoz 1prensesannesi__ yumurtlamanın üstünden kaç gğn geçti biliyormusun? Benim 10. Gün bundan bi tık daha belliydi reglime 6 gün vardı.
Ozge818 1prensesannesi__ bende adetıme 9 gun kala yapmıstım cok sılık cıkmıstı kan vermıstım 29 du betam aynı test markası ben yanıldıgını gormedım suan 36+ lardayız dogumu beklıyoruz 🌸