elfy1 1prensesannesi__ ayy ben baktım resime gördüm çizgiyi ayy cok sevindim dün konuştuk seninle herşeyimiz aynı diye banada umut oldun pazartesi bu gazla bende yapabilirim heralde ya da salı kan testini mutlaka haber ver hersey gönlünce olsun canım
1prensesannesi__ elfy1 tutabilirsen erken yapma acabadayim suan ya negatif cikarsa diye sanki yapmasam daha iyiydi
Leylmom 1prensesannesi__ bende senin kadar erken yaptım çok silik çıktı 3 gün arayla bi daha yaptım çok netti. Adetime 1 hafta vardı. Sende 3 gün sonra tekrar yap canım . İnşâallah vardır🤲🏻
Lunalunay 1prensesannesi__ flash ile çekip siyah beyaz veya efektlerle oynayınca belli oluyor ben de öyle yaptim
1prensesannesi__ Hepinize cok tesekkur ederim ciktim evden bi kan verirsem sonucu ilk buraya yazicam 🥰
1prensesannesi__ Krdlnyldrm ay evet burda da var cizgi tebrik ederjm ben 2 gunde bir test yapar netlesmeye bakarım 😃
Krdlnyldrm 1prensesannesi__ ayy canım hakkımızda hayırlısı seni de çok tebrik ederim hayırlısıyla güzel haberler alalım pazartesi kan vericem 🤲🏻❤️🫂
Leylmom Krdlnyldrm eğer varsa beta değeri küçük de olsa yükselmiş görünebilir. İnşâallah vardır. Doğuma 15 gün kaldı. Senin için de dua edicez teyzesi 🤲🏻🥰
1prensesannesi__ Temmuzmucizesi26 bende goruyoum resimde golge gibi ama ciplak gozle pembelik gorunuyo
1prensesannesi__ Krdlnyldrm ben hastanedeyim sira bekliyorum burasi bayqgi kalabalikmis haftasonu doye heralde
Krdlnyldrm Leylmom yaaa amiiinn canım İnşAllah çok teşekkür ederim bir o kadar uzak olup da bir o kadar da yakınız işte burda Allahım kolaylaştırsın doğumunu sağlıklı sıhatli kucağına almayı nasip etsin yerim ben onu 👶🏻😇❤️
Leylmom Krdlnyldrm ah canım benim Allah razı olsun. Rabbim en yakın zamanda müjdelesin seni de inşâallah 🤲🏻 haber verebilirsen çok sevinirim 🌸
Krdlnyldrm superstar_00 😘 o kadar mutlu oluyorum ki sizde var dedikçe Rabbim sağlıklı sıhatli nasip etsin inşAllah 🤲🏻🤍