Ben cok erken yaptim aslında testi bide cizgi hemen belirmeye başlayınca bi şok oldum kendimi hastanede buldum normalde yumurtlamadan 11 gun sonra kanda cikar yaziyodu cogu sitede bende cok aceleci davrandim carsamba persembe tekrar test yapicam dogrusu sonuc olarak 5 6 7 falan bekliodum ama nasip artık 😃