Oozzee 12+6’da doktorum “bence, yani benim görüşüm erkek” dedi, 17’de “kesin erkek” dedi. Siz bekleyin 16’ya kadar, erkenden yanılan çok oluyor..
Emine1235 Oozzee bakalım bekliyoruz ilk çocuk Allah’ın izniyle nasip eylerse. Merak ediyoruz. Haliyle ama dediniz gibi yanılma çok oluyormuş bizim ki bide nazlı çıktı şimdiden yüz saklıyor
Oozzee Emine1235 ya bilmez miyim? Biz de öyleydik🤣 Ama bak nedense ben hep kız istememe rağmen, bebeğimin erkek olduğunu hissediyordum hep. Bana öyle geliyodu yani. Senin içine ne doğuyor? Anne anlıyor bence ya🙃
Emine1235 Bayanulu bana herkes yüzüme bakıp kız kız diyo hayırlısı ya eli ayağı düzgün olsun inşallah 👶
Emine1235 Oozzee ben hep kız hissediyorum elim hep kız kıyafetlerine gidiyor ve rüyamda 2 kez kız çocuğu gördüm 🙈👶 hayırlısı tabki
EgeAysimaAras Emine1235 iki oğlum var ikisinide 12 13 haftamda öğrendim bu kızmış geç gösterdi kendini yaramaz 😀❤️😘
Mervebyk Bebekgeliyor uyurken hiç hareket etmiyorlar degilbi bende gittiğimde uyuyordu bir türlü uyanmadı