Milkamilka merhaba, 8.30 17.30 çalışıyorum.her sabah gitmeden mutlaka kusuyorum😂😫16. Haftadayım 4 kilo vermişim.şu an tek dileğim bulantılarımın bitmesi ve gerçek manada yemek yiyebilmek.çünkü aynı zamanda kan sulandırıcı iğne yapıyorum her tarafım morarık.amirim de anlayışsızın teki olduğu için mümkün olduğunca erken işten ayrılmak istiyorum .24 aylık ücretsiz iznimi de gerekirse hemen alıcam onlara katlanmak istemiyorum artık