Herkese selamlar güzel anneler💐 özellikle çalışan hamişler kaçıncı haftadasınız, çalışmak zor geliyor mu, öğle aralarında neler yiyorsunuz, haftaiçi yürüş vs spor yapabiliyor musunuz, kaçıncı haftada izin kullanacaksınız 🫠 biz 28. Haftadayız yavaş yavaş ağırlaştığımı hissediyorum mesai sonrası ayaklarımda çok ağrı oluyor ayağımda da ortopedik sıkıntı var biraz doktor kilo almamaya dikkat et ayakların kilonun iki katını taşıyor demişti o yüzden kilo aldıkça zorlanmaya başladım 😑eve gidince de yemekten sonra kendimi koltuğa zor atıyorum ne yürüş ne spor bu yüzden normal doğum zor olur diye çok korkuyorum çünkü haftaiçi sıfır hareket neredeyse 😥 sizde durumlar nasıl