Milkamilka
16 haftanın içindeyim. Haftanın 5 günü gidiyorum. Masabaşı iş. Evde çalışsam da olur ama ben bilerek gidiyorum. Hem öğle yemeğini işyerinde yiyerek günde üç öğün yiyorum dengeli olarak. Hem de evde miskin olmak yerine iş yerinde sosyal bir ortama karışıyorum. Yürüyüş yapamıyorum maalesef havalar çok sıcak. Haftasonu biraz yürüdüm ama gerçekten çabuk yoruluyorum. Evimde ve işyerimde asansör yok. İkisine de ulaşmak için 3 kat çıkıyorum. Umarım o yürüyüşün yerine geçer 😂
Hamile kalmadan önce yaklaşık 2 sene düzenli pilates yapan ben, şimdi çaputa döndüm :( sürekli ayaklarımı uzatayım tv seyredeyim istiyorum. Bugün markete gittim , ağır olmayan poşet taşıdım eve ama sanki kasıklarıma ağrı girdi. Hamile pilatesi yapmak ama yanlış hareket yaparsam bebeğe zarar verirsem diye de ödüm kopuyo.
Allah izin verirse şubat ta olacak doğum. Son haftalar hep kış ayına denk gelecek. Normal doğum için hevesliyim, doktorumu da o şekilde belirledim ama bu hareketsiz yaşamla normal doğum olur mu ben de şu an bilemedim :(