Ebru3435 Melikezturk o zaman ben biraz daha bekleyim ilk hamilelikte kadınlar hissetmezmiş hemen ondan olsa gerek 😃
tugbamehmetbaki ben devlet hastanesine gidiyorum çokta memnunum koşulları güzel doktorumda çok iyi istediğim her saatte araya biliyorum sordugum her sorunun cevabını alıyorum hastanenin doğum koşulları da güzel tek kişilik doğum odaları suda doğum odası sezeryanli hastalar içinde en fazla iki kişilik wc banyosu içinde olan odaları gibi
doganursezmag Ebru3435 16. haftamda gösterdi söyledi doktorda %80 dedi. Ne zaman kesin dersiniz diye sorduğumda doğunca dedi🤷🏻♀️
Serpil11 Ebru3435 bende senin eşin gibi düşünüyorum.tahlillerimi testlerimi hep devlette yaptırdım.3 aydan önce cinsiyet söylemiyor devlet
Esomami Ebru3435 evet bana 2li testte 13 haftalik erkege benzio ama net bisey degil bu haftalarda degisebilir dedi devlette ama erkekmis dogru tahmin etms😂
shtngstr Ebru3435 devlet hastanesinde renkli ultrason yok ama muyane günlerini kendisi söylüyor kuzum
Duce Ebru3435 bende devlet hastanesine gittim 20 gun once dogumuda devlet hastanesinde yaptim yavrumun cinsiyetinide orda ogrendim cokta memnun kaldik Allah razi olsun 🌸
Sezenkarademir Ebru3435 canım ben 16 da gittim devlete. Göremedi doktorum. Devletin cihazları özele göre daha eski diye biliyorum. Hatta bende özele gidip orada öğrendim.
Ebru3435 Sezenkarademir bu hafta gideyim de bende 16. Haftamda özel hastanedeki doktoruma gidecektim artık söyler herhalde benim ki saklamazsa kendini 😃
Melikezturk Ebru3435 benimde ilk bebeğim canım bi önceki gebeligim düşükle sonlandı bunda da aynı sorunu yaşamamak için doktorum haftami ayarladi serklaj atıldı hamd olsun hersey yolunda suan
Esomami Ebru3435 bendede 2testi baska doktor yapiodu ogun doktorun son gunuydu o hastanede sansima ya sonucta 22 haftada tam ogrendim diyebilirim yani 13 hafta cok erken zaten
shtngstr Ebru3435 Yok malesef kuzum evet çok pahalı ama ben doktorumdan da hastaneden de memnunum devlet hastaneleri abartıldığı gibi kötü değil