Ebru3435 Merhaba bu kadar önemli mi sence cinsiyeti? Yani öğrenmek için acele edilmesini anlayamıyorum. Evet o ayrı bir heyecan elbette ama hayatında ne değiştirecek kız ya da erkek olması? Bence bunları düşünerek sadece sağlıklı olup olmadığına odaklanmalıyız biz hamileler. Öylesi hem bize hem bebişimize kendini daha iyi hissettireceğinden şüphem yok. Güzel bir hamilelik süreci dilerim herkese.