Efo hamileliğimi öğrendiğimde devlete gittim ikiliyi yaptırdım ikiliyi üçlüyü yaptırdım o ara bi özele gittim sonra bir ay 22haftalıkken babamın tedavisi için başka bi devlet hastanesine gidip geliyordum gitmişken kendi aylık kontrolümü de aradan çıkartiyim dedim oraya da kayıt açtırmış oldum hatta şeker yüklemesini de orda yaptırıp iki hastaneye de göstermiştim