Kızlar aşırı duygusallık belirti olabilir mi ya, sürekli aglamakliyim ben. İlk gebeligimde nasıldı hatırlamıyorum ama lohusayken böyleydi. Allahimmm annem bugün değil yarın geleyim dedi diye nasıl ağlamıştım saatlerce 🤣
Öyle bir hal var üstümde, azıcık da uyku hali. Ne kasık ağrısı ne bel ağrısı ne bulantı ne koku hassasiyeti ne de as donmesi yok. Hayal mi kuruyorum acaba yine ya.
Bu ay ilk kez ovulasyon testi yaptım o yüzden umutluyum ama cookk korkuyorum.