ASLD ben dün gece yaptım, gece gece ne alakaysa 😀 tabi ki net çizgi yoktu. Bugün ise gelmeden elim gitti yok dedim yarını bekleyeyim.
Bir tane erken iki tane normal testim kaldı. Eczaneden alınca da pahalı bu zikkimlar. Toplam 4teste eczanede 140 lira verdim çok içim acıdı. O yüzden bu ay hamile kalamazsam stoklicam Trendyoldan.