Mamacitaa95 ben de sabaH bu testten yaptım, tek cizgi yine, bu test herhangi bir insana çift çizgi gosteriyor mu ya 😒
Çok yoruldum ben tam iki yıldır her ay tek cizgi görüyorum.
Bu ay da olmazsa gidip spiral filan taktırmak istiyorum. Olacagi varsa da olmasın bıktım her ay beklemekten, umut etmekten ve hayal kırıklığı yaşamaktan.