Ervaduru 38.haftadayım 37+4 bitti bugün 5-6 aylıktan beri ilaç kullanıyorum.Sadece 2 haftadır tansiyon 17 lere yükselirse ve düşmezse doğumu ertesi gün yaparım dedi bir kaç haftadır nasipse 6 eylül zaten doğumda tansiyon kaynaklı normal doğum önermedi sadece.Yediğime tuz hamur iş fln dikkat ediyorum alfamet kullanıyorum bir de günde 3 defa.Kontrol altında olduğunda sıkıntı olmuyor.Kafana takma Allah kolaylık,şifa versin inşallah.