Rslrmb Biraz araştırsa derken? Tedavi hatası yüzünden ölen insanları, bu yüzden açılan malpraktis davalarını biliyorum aktif takip de ediyorum. Eşim bir doktor çünkü, haberlerde özellikle ilgimizi çekiyor. Ben işin o bilmiyor ben biliyorum kısmına karşı çıkıyorum. Bir binanın hatalı olduğunu mühendis olmadan söylemekten hiçbir farkı yok. Ya da anlamadığımız bir konuda insanları şikayet etmek mantıklı değil. Dışarıdan da komik görünüyor. Ciddi bir durum olduğunda şikayeti anlarım, zevk için şikayet edenlere karşıyım.