teachermom1 Bence cimere şikayet paralı olmalı ve haksız yere edilen sikayetlerde vatandaşa yaptırım uygulanmalı.Asilsiz,iftira boyutunda edenler var.Sikayeti zevke dönüştürenler var.Bunlar yüzünden gerçek şikayet edilmesi gerekenler arada kaynıyor ve cimer gecerliligini yitiriyor.