naneliseker_ Kızlar geri dönüş oluyor mu ? Bir işe yarıyor mu ? İlk defa şikayet dilekçesi yazdım netten. Nasil ilerliyor süreç ? Teşekkürler:)
__mom1 naneliseker_ şikayetin başhekimliğe düşüyor dosyan inceleniyor eğer haklı görülürsen doktordan yazı isteniyor eğer haklı görülmezsen şikayeti yönetim kapatıyor.
AyFa1608 naneliseker_ bi halt çıkmıyor. Ben çok ettim. Doktorlar bilirmiş de istediği tedaviyi uygularmış da vs vs bu tip saçma sapan dönüşler geldi. Ki ben bebeğimi kaybetmiştim o şekilde şikayet ettim bana dönen cevap oydu. İstedikleri tedaviyi uygulamakta özgür diye. İt iti ısırmıyor hiç uğraşma
cokkasmabeabi naneliseker_ ben iki sefer şikayet ettim birinde uyarırız diyip kapattılar. İkincide savunma vermiş doktor ekte savunmasi var cevabı geldi ama ek yok ortada o yüzden ne dedi aylardır merak ediyorum.
__mom1 naneliseker_ yani tüm şikayetleri dikkate alıyorlar ama hepsi doktora gitmiyor bazı şikayetler asılsız olduğu için.
naneliseker_ __mom1 anldm cnm yani kanıt falan isterler büyük ihtimal oda asılsız olur. Neyse bekleyelim:)
__mom1 naneliseker_ işte olay ne tam olarak bilmiyorum ama doktorun cevabına göre de dosya kapanabiliyor. Ama doktorun da canı sıkılmış olur sonuçta oturup vakit harcayıp savunma yazacak
__mom1 Esila300920 doktordan savunma isterlerse senin bilgilerin ve yazdığın yazı doktora gidiyor o da ona göre cevap yazıyor
naneliseker_ Rslrmb evet içime doğan şey ama yinede içimde kalmasın dedim, siz takip ettiniz mi süreci nasıl cevap geldi
Rslrmb naneliseker_ doktor verdiğin tedeviyi vemekte de özgür Muş benim çocuğuma gereksiz yere antibiyotik yazdı ve haklı onun gördüler
naneliseker_ AyFa1608 valla içimde kalmasın diye ettim. Sanmıyorum bende ilgileneceklerini. Sizede çok geçmiş olsun, zor durumlar benimde 2 kaybım var
naneliseker_ __mom1 içeride hasta yok, dışarıda da yok annemler sıralarını alıp beklemişler. İçeriden asistanı ile gülme muhabbet sesleri gelmiş. Babamda içeri girip gelebilir miyiz demiş almamış. Biraz daha bekleyip hastaneyi terk etmişler
AyFa1608 naneliseker_ teşekkür ederim canım sana da geçmiş olsun. İyi yapmışsın en azından etmedim demezsin. Ama sonuç bekleme🥴
__mom1 naneliseker_ randevuları yoksa muayene etmediyse ondan bir şey çıkmaz doktorun randevusuz bakmama hakkı var Ama sıra almışlar nasıl bakmıyor onu anlamadım
naneliseker_ __mom1 diyorum ya bir umut işte:)) evet sıra almışlar ilerde muhabbet olduğu için yarım saat beklemiş, 1 iğne vuracakti kadının fitigi var doktor vurabilir ancak
120622Aht naneliseker_ Bende bu doktor bilgisizliği ve yanlıs ilaç yüzünden düşük yaptım ikizdi bebeğim bı bebeğim düşük oldu sizce bende peşinde olmalimiyim
naneliseker_ 120622Aht tabiki ilaçlari durumunuzu vs. ayirtili bir şekilde yazıp şikayet edebilirseniz Ne ilacıydi