KARPATYA ayy bu postu görmem iyi oldu bende sakaryaliyim hamile değilim ama Allah nasip ederse bende hamile kaldığım zaman doğumu Sakarya’da yapacağım ama eğitim arastirma düşünüyordum sen neden tedirgin oldun ki acaba ?
Bu arada adatıp da normal muayene oldum 2 kere ama hamile değildim o zaman da , çok iyi bir doktor var orada sevmiştim orayı da