Eftelyad merhaba geçmiş olsun mu diyeyim gözünüz aydın mı bilemiyorum . Evet bir canlının canına kıymak çok çok günah birşey üstelik bu canlının hiçbir söz hakkı bile yokken . Ama ne yaşıyorsunuz neler yaşadınız bunun hakkında bilgi sahibi de değilim . Eğer ki korunmanıza rağmen olduysa bu çocuk kimse size neden korunmadın diyemez zaten . Zaten doğurmak istemediğinize göre de korunmuşsunuzdur. Eğer aileniz arkanızdaysa ikinizi de kabul ediyorsa bu derece anlayışsız olan eşinizden ayrılıp aile yanınıza dönün daha rahat bir işte çalışıp bebeğinizi doğurun. Veya bir kadın sığınma da olabilir . Sadece bebeğinizin hayatı değil burada sizin hayatınızda anladığım kadarıyla çok huzurlu ve sağlıklı geçmiyor . Yine de bu sorumluluğu alamam bakamam çocuğuma derseniz ozaman sonlandırın gebeliği ama bunu demek o kadar kötü ki bu seçenek olmamalı bile derken içim kötü oluyor . Burda ahkam kesenler neden bebeğin canına kıyıyorsun diyenler var o kişiler eğer doğurupta bakamasaydınız madem bakamıyordun neden doğurdun da diyecektir sana . Kimse ne yaşadığını bilemez , tabiki bende çok çok karşıyım ben anne değilim ama anne olmak çok istiyorum oyüzden bebek aldrma işine can kıyma işine de çok karışıyım . Siz iyi düşünün ama burda dediğim gibi sadece bebeğinizin değil kendi hayatınızda önemli bebeğinizi aldrsanız dahi mutlu değilseniz evliliğinizde boşanıp kadın sığınma evine gitmenizi öneririm . Bir ömür kimse kimsenin kahrını çekmemeli köle değil kimse. Çok geçmiş olsun .