myangelson psikoloğa gidenler neden gider? Nasıl insanlar gider ? Öfke sahibi, kötü düşüncelere sahip veya işte psikolojik olarak kafası yerinde olmayanlar bu kişilerde gider değil mi? Aslında bazılarının kafalarında belli şeyler vardır onun dışına çıkmaz çıkmayacağını söyler ama psikoloğun görevi onun dışına çıkarmak kötü düşünceleri yok etmek vs vs bütün karşı tarafın verdiği öfkeye karşılık üstelik . Bir psikolog değiliz karşımızda ki de psikiyatri görmesi gereken biri olmayabilir ama demek istediğim insanların bazen oturmuş olan yanlış düşüncelerini güzellikle anlatıp yok edebiliriz ozaman belki ona da mantıklı gelecektir . Arkadaş zaten vermiş veya vermemiş kararı hayatı iyi veya kötü bilemiyorum ama şuan hamile evliliğinde de zor süreç geçiriyor sanırım . Yaptığı hareketler affedici değil verilen tepkilerin çoğu da normal değil ama bende içimden aynı tepkiyi verdim ben kalbi durduğu için kürtaj oldum ve kendimi zor topladım bile isteye bir bebeğin canına kıymak isteyeni düşünmek beli de delirtti ama cevaplarım daha sakin oldu çünkü öyle olması gerekti , anlatabiliyor muyum ?