Merhaba. Siz galiba hamilelikte nasıl dayanırım diye endişe ediyorsunuz. Eğer eşinizin iyi bir baba olacağını düşünüyorsanız bunu dert etmeyin bence çünkü herhangi bir sorun yaşanırsa hamilelikte doktor zaten rapor verir size o raporla da izne ayrılabilirsiniz çalışmak zorunda kalmazsınız. Ama eşiniz iyi bir baba olmayacaksa dünyaya travmalı bir çocuk getirmenin mantığı yok bence. Siz eşiniz ile şu an anlaşamıyor olabilirsiniz kaç yıllık evlisiniz bilmiyorum ama bir evliliğin oturması 7 seneyi alır derler. Eşinize dair içinizde iyi hisleriniz varsa tabii ki çocuk dünyaya gelebilir. Dilerim hakkınızda hayırlısı olsun ❤️