Serap-asel dişçi koltuğunda bile gözümden yaş gelir normalde benim. Ama sezeryana girdiğimde yatağa çıktım oturdum doktorum geldi elimi tuttu konuştuk neler yapacağını anlattı. Hemşireyle dua ettik. Anestezi doktoru geldi belimden nasıl iğne yapacağını anlattı kendini gevşek bırak acimicak emin ol kan alirken bile daha çok canın yaniyor dedi. Gerçekten de sinek isirigi kadar bile acımadı. İlacın verdiğini hissettim sadece. Hemen geriye doğru yatıp 2 dakika içinde bebeğim çıktı. Ameliyat korkusu olan biri olarak hayretler içinde kaldım. Sorular sordum terleme geldi normal mi nabzım hızlandı normal mi filan diye. Tüm sorularım yanıtlandı hep elimi tuttular. Farklı bir ortamdi. Hiç travmatik olmadı. Doktoruna güveniyorsan hiç heyecan yapma.