umudum23 Serap-asel Bebegim 2023 doğumlu olacağı icin o sekilde açmıştım.🙂 benimde 38+5 artik zaman doldu gibi bir sey nolur banada dua edin olur mu bende sizin gibi evladma saglikla kavusayim
Serap-asel Kiwitoveannesi aynen öyle oldu çok güzel bır duyguymuş ınanılmaz güzel duygu Allah ısteyen herkese nasıp etsin agrınkesıcı burdular ondan ağrım suan yok gbı ama sonra ne olur blmıyom daha yurutmedıler
_Hulya7106 Serap-asel nasıl geçti iyimizin canım kendine gelince doğum hikayeni dinleyip tecrübe edinmek isterim ilk gebeliğim benimde henüz 8+3 üz rabbım sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin sizlere ♥️
Serap-asel _Hulya7106 saol canm valla şunu syleyeyım benım kadar korkan kimse yoktur heralde ben doğurduysam herkes doğurur
Kiwitoveannesi Serap-asel gaz önemli sakin bisey yeme su iç yudum yudum hoşaf yapabilen varsa yada yaptıysan ondan iç yudum yudum bide baş ağrın olmaması için nescafe dene yaptıklarımı aktarayım hiç baş ağrım olmadı
Kiwitoveannesi Serap-asel bebis nasıl ahh ne güzel kokar şimdi mis gibi sağlıkla büyüsün hayırlı evlat olsun