aysglemrkn canım randevum bugün saat 2 de. Ebeyle görüştüm dün gün boyu tansiyonunu takip edip fotografını çek doktoruna göster dedi. Dün akşam yine yükseldi biraz hepsini çektim bugün göstereceğim bakalım. Başıma iş açacak gibi bu tansiyon 😔 teşekkür ederim düşünüp yazdığın için 😘