37+5 haftalık hamileyim. Dün gece Bi anda gözümün önü karardı resmen yarım saat kadar görme bozukluğu yaşadım. Tansiyonumu ölçtüm 14/10 hemen başıma soğuk su tuttum, limon içtim baktım hala değişen bişey yok sarımsaklı yoğurt yedim. Onun üstüne biraz düzeldim. Ama bu dediğim yaklaşık 40 dk falan sürdü hemen düşmedi tansiyonum. Çok korktum 😔 böyle bişey yaşayan var mı? Birdaha başıma gelir diye korkuyorum
Bu arada 2-3 gündür başım çok ağrıyor ve nabzım hep 50-53 arası çıkıyor buda düşük 😔